Saturday 18 August 2018

Satu majlis walimatulurus telah diadakan dirumah saudara saroji bin Cek junuh dan (isteri saroji admin dok ingat nama tp kat kampung orang panggil dengan nama semek jie,Malas nak gi tya,klu buka senarai daftar undi mmg tau pun,huhuhu)  telah dilansungkan pada 18-8-2018.Majlis ini diadakan kerana perkawinan anak perempuan mereka iaitu Nur Shahira bt saroji...

Pengantin lelaki,Anuar bin Mohd Noor berasal dari kampung butut kuala berang dan bekerja dipejabat tanah sementara pengantin perempuan masih belajar di universiti tempatan,(Nok nikoh sangat2 doh)..Akad nikah telah disempurnakan pada 18-8-2018 pukul 10 pagi dirumah pengantin perempuan..

Acara majlis bermula pada pukul 11.00 pagi dan berakhir pada pukul 5.00 petang..Kenduri kawin ini telah diadakan secara catering dan tak melibatkan ramai dari penduduk kampung..Walau mcm mana pun tuan rumah serta jiran dan adik beradik telah berpakat untuk bergotong royong sesama mereka memasak beberapa jenis lauk lagi yg berupa masak sayuran dan gulai ayam..

Menu..
Admin dok tau apa masakan yang disediakan oleh catering,sbb admin dok gi makan,Oleh itu menu nya mungkin menjadi misteri,huhuhuhu...
Admin mengucapkan selamat pengantin baru kapada dua mempelai,semoga perkahwinan ini diberkati..Penduduk kampung serta ajk kampung juga mendoakan kedua mempelai,semoga perkawinan ini berkekalan..


0 comments :

Post a Comment